úterý 16. srpna 2011

Mám ráda barvy

Dneska bylo u nás krásně, ale už tak nějak podzimně. Všude plno spadaného listí z ořešáku, jabloní i třešní. Popadané švestky a ty mi vždycky připomínají podzim. Každým rokem je sbíráme na slivovici. Letos jich je málo, tak slivovička nebude. Ale jak začnou padat, já mám podzim. Natrhala jsem si kytičku do svého včerejšího úlovku. Doma při focení jsem si uvědomila, že je to vlastně taky podzimní kytička. Jiřiny, rozchodník, černé jeřabiny...... I když asi nechceme, podzim asi brzy přijde.

a tady jeden můj starší výrobek - polštář s plnou výšivkou



2 komentáře:

  1. Jani,
    překrásné fotky, moc se mi líbí, jak blog i obrázky vylepšuješ :), je to milé pokoukání,
    A polštář - máš můj obdiv, trpělivost není má nejsilnější stránka...
    Včera jsem u svých rodičů taky sbírala švestky, úžasná chuť, cpu se jimi :) a těším se, že zítra něco upeču. Doma jsme měli na stromě přesně "pět švestek", tak doufám, že příští rok bude úroda větší.
    Přeju krásný večer a ještě nějaké sluníčko!
    M

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, moc moc děkuji za Tvoje slova ..... vážně moc .... Já se tu kochám fotkama, jsou nádherné.... docela mi focení chybí, nějak není čas :(

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...